luni, 5 noiembrie 2012

Cota APPLE pe piaţa tabletelor a scăzut la circa 50%. Ce companii au fost preferate de consumatori

Cota Apple pe piaţa tabletelor a scăzut la circa 50% în trimestrul al treilea, de la 66% în cele trei luni precedente, din cauza creşterii cererii pentru produsele concurente ale Amazon şi Samsung Electronics.


Cota Apple pe piaţa tabletelor a scăzut la circa 50%, în favoarea Amazon şi Samsung

Livrările mondiale de tablete au totalizat 27,8 milioane de unităţi în perioada menţională, în urcare cu 50% faţă de intervalul similar din 2011, potrivit unui raport al companiei de analiză a pieţei IDC, relateazăBloomberg.

Samsung a livrat 5,1 milioane de tablete în trimestrul al treilea, de peste două ori mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a Amazon a urcat de la 4,8% la 9%.

Apple a pierdut din cota de piaţă după ce oamenii au amânat achiziţiile de iPad-uri în aşteptarea noilor versiuni ale tabletei.

"Un număr considerabil de persoane interesate să cumpere o tabletă Apple au aşteptat lansarea iPad mini", a declarat Tom Mainelli, director la IDC.

El consideră că actualul trimestru va fi foarte bun pentru Apple, datorită iPad mini şi a versiunii a patra iPad.

Apple a vândut 3 milioane de iPad-uri şi a epuizat practic stocurile weekend-ul trecut, în trei zile de la punerea în vânzare a noilor versiuni, dublând recordul înregistrat la lansarea precedentă.

IPad mini, cu un preţ de 329-659 de dolari, a intrat pe o piaţă aglomerată de alternative mai ieftine de la Google, Amazon şi Samsung.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu