vineri, 8 martie 2013

iPhone 5S se fabrica deja. Ce stim despre noul telefon

iPhone 5S se fabrica deja. Ce stim despre noul telefon


Chinezii din fabricile Foxconn, potrivit unei surse apropiate situatiei
Incep sa apara tot mai multe informatii despre noul iPhone 5S, despre care acum se spune ca este fabricat pe aceeasi linie de productie ca modelul anterior, iPhone 5. 
Operatorul nipon de telefonie mobila NTT Docomo reduce comenzile pentru smartphone-uri bazate pe sistemul de operare Android, pentru a face loc noului model iPhone, scrie Macotakara.
NTT Docomo nu are in prezent in oferta de telefoane mobile iPhone. 
In ultimele zile, analistii au inaintate mai multe date pentru eventuala lansare a iPhone. Astfel, un analist afirma ca noul iPhone ar putea fi lansat in august, in timp ce un altul anticipeaza intrarea pe piata in iunie-iulie. 
iPhone 5S ar putea folosi un nou chip Apple A7, o camera mai performanta cu tehnologie LED, numita "Smart Flash", si un senzor pentru citirea amprentei, potrivit speculatiilor din presa de specialitate.

Crysis 3 Review: Omul face costumul


Părţi BunePărţi Rele
  • calitatea grafică
  • personaje bine conturate
  • Hunter Mode
  • AI deficitar
  • controlul stângaci al vehiculelor
  • campanie single player foarte scurtă


Sursa : 
http://www.go4games.ro

Retelele 5G isi fac aparitia. Internetul va fi de 100 de ori mai rapid

Retelele 5G isi fac aparitia. Internetul va fi de 100 de ori mai rapid


Ericsson a prezentat un proiect SF de retea 5G la targul Mobile World Congress de la Barcelona.
Peste 7 ani, volumul de date mobile va creste de 1000 de ori, iar vitezele de conectare vor fi de 100 de ori mai mari decat acum. Asta spun inginerii de la Ericsson, care au adus la Mobile World Congress de la Barcelona primele idei privind o retea 5G.
Ei sustin ca in 2020 vor exista cel putin de 10 ori mai multe dipozitive mobile conectate decat acum, iar unele estimari vorbesc chiar si de un numar de gadgeturi de 100 de ori mai mare.
Prin urmare, retelele vor fi nevoite sa faca fata unor cantitati uriase de date pentru dispozitivele mobile si vor trebui sa sustina un volum mult mai mare de trafic decat in zilele noastre.
Specialistii de la Ericsson lucreazaa la identificarea unor noi tehnologii, pentru a dezvolta retele mai eficiente, mai versatile si mai accesibile. Una dintre directii este implementarea unor retele specifice pentru mediile de interior, de tipul librariilor si al scolilor, unde serviciile in cloud sunt obligatorii.
Cei de la Ericsson au anuntat la MWC 2013 ca vad 5G ca pe o modalitate prin care utilizatorii pot avea parte de cea mai buna experienta legata de o retea. Deoarece nu adopta o abordare centrata pe tehnologie, ci una centrata pe experienta, 5G nu inseamna doar una sau cateva tehnologii de acces radio noi. In schimb, 5G ofera cele mai bune experiente prin integrarea tuturor tehnologiilor de acces radio pentru a acoperi multiplele si diversele nevoi ale utilizatorilor finali.

Nokia se aliază cu Apple în procesul pentru interzicerea produselor Samsung


După ce reprezentanţii Apple au fost trimişi la plimbare în luna decembrie, când un judecător a decis să respingă acuzaţiile formulate împotriva Samsung cerând ca Apple să demonstreze mai întâi că tehnologiile patentate aduse în discuţie au un rol important în vânzarea produselor Samsung incriminate, Nokia intră în joc lansând acuzaţii grave asupra curţii de judecată.
Nokia se aliază cu Apple în procesul pentru interzicerea produselor SamsungNokia se aliază cu Apple în procesul pentru interzicerea produselor Samsung

În documentul amicus curiae adăugat procesului Apple în formă sigilată, Nokia susţine folosirea legilor pentru patente în scopul dezvoltării de tehnologii pentru beneficiul public, dar totodată şi aplicarea de injuncţii permanente împotriva produselor care le încalcă “în circumstanţe potrivite”. În document, Nokia precizează că cererea formulată către Apple din partea judecătorului Lucy Koh aducedaune importante sistemului de protecţie a patentelor din Statele Unite, creând un standard pentru obţinerea ordinelor de interzicere cu cerinţe atât de greu de întrunit, încât rezultatul dorit poate fi obţinut doar foarte rar, sau deloc. Reprezentanţii Nokia şi-au argumentat punctul de vedere precizând că precedentul stabilit de acest proces va duce la crearea unui sistem obligatoriu de licenţiere, de natură să descurajeze aducerea de noi inovaţii.
În introducere documentul menţionează interesele Nokia în domeniul patentelor, atât ca deţinător de tehnologii patentate ce ar putea cere impunerea unor ordine de interzicere pentru produsele altor companii, cât şi fabricant ce ar putea fi beneficiarul unui litigiu similar. Până acum, Nokia este singura companie care a formulat o poziţie favorabilă în numele Apple - compania rivală pe care a acuzat-o de furtul mai multor tehnologii patentate în anul 2009.

Spectacol pe cer: cometa Pan-STARRS devine vizibilă din România. Iată cum o puteţi vedea!


În această săptămână, oamenii din emisfera nordică vor urmări pe cer o cometă strălucitoare şi rară. Specialiştii afirmă că uriaşa „bilă de gheaţă” va putea fi urmărită cu ochiul liber la amurg.

Intitulată Pan-STARRS, după telescopul din Hawaii cu ajutorul căruia a fost descoperită, cometa va atinge nivelul maxim de strălucire vineri, urmând să se menţină la acest prag până la jumătatea săptămânii vitoare.
Aceasta este prima cometă care devine vizibilă pe cer în 2013, strecurându-se printre Soare şi cea mai apropiată planetă, Mercur.
De regulă, cometele cu un asemenea grad de strălucire sunt vizibile pe cer la fiecare 10-20 de ani.
Astronomii afirmă că Pan-STARRS ar putea străluci la fel de tare ca stelele ce formează constelaţia Ursa Mare (cunoscută popular sub numele de „Carul Mare”).
Persoanele care trăiesc în emisfera nordică a planetei care doresc să observe cometa vor trebui să privească către vest la apus, puţin mai la stânga de locul în care a apus soarele, de preferat într-o zonă în afara oraşelor mari, ce sunt afectate de poluarea luminoasă.
Unde se va afla pe cer cometa Pan-STARSS în următoarele zile / Foto: Starry Night Software
„Veţi putea observa un disc neclar, pe care îl numim «coma», care este un fel de atmosferă situată în jurul nucleului cometei”, a explicat Detlef Koschny, şeful departamentului însărcinat cu obiectele spaţiale aflate în apropiere de Terra din cadrul Agenţiei Spaţiale Europene.
„Coma va fi mai mică decât luna plină, dar va fi vizibilă ca un disc, nu doar ca un punct. Iar coada cometei sperăm să fie de câteva ori mai mare decât luna plină”, a mai spus Koschny.
Cometa ar putea da naştere unei privelişti unice şi spectaculoase, însă experţii afirmă că este la fel de posibil să avem parte de o dezamăgire. Totul depinde de proprietăţile suprafeţei cometei şi de modul în care reacţionează la căldura şi la atracţia gravitaţională a Soarelui.
„O cometă de acest tip este mereu o necunoscută, capabilă în mod egal să genereze un spectacol pe cer sau să fie un eşec”, a comentat Karl Battams, specialist în monitorizarea cometelor din cadrul US Naval Research Lab. „Se poate întâmpla orice”, adaugă Battams.
Un lucru este sigur: cometa nu se va ciocni de Terra, Mercur sau de Soare. „Îi cunoaştem orbita suficient de bine pentru a fi siguri că nu se va ciocni de vreo planetă”, a explicat Koschny.
Pan-STARRS vine dintr-o zonă a spaţiului cunoscută sub numele de Norul Oort, în care cometele se învârt în jurul sistemului nostru solar dincolo de Pluto, o călătorie durând între câţiva ani şi câteva milioane de ani.
Această cometă are o orbită hiperbolică, ceea ce înseamnă că se va învârti în jurul Soarelui o singură dată, urmând să nu mai revină.
Cometele sunt bile cosmice formate din gaz îngheţat, rocă şi praf, având dimensiunile unui oraş mai mic. Ele au fost formate în perioada de început a sistemului nostru solar. Uneori sunt atrase către Soare, încingându-se pe măsură ce se apropie, ca apoi să înceapă procesul de evaporare, lăsând în urmă rămăşiţe ce se întind pe milioane de kilometri pe măsură ce cometa accelerează din nou.
Pan-STARRS va trece foarte aproape de Soare, la o distanţă de 160 de milioane de kilometri de Terra, ceea ce înseamnă că „va fi foarte activă, producând mult praf şi o coadă frumuşică”, a comentat astronomul Matthew Knight de la Observatorul Lowell din Arizona.
Cele mai bune date pentru observarea acestei comete sunt 12 şi 13 martie, conform experţilor.
„Dacă vă uitaţi pe cer la 45 de minute după apus, uitaţi-vă la orizont, la o distanţă comparabilă cu lăţimea palmei dumneavoastră, şi veţi putea zări cometa”, a explicat Koschny.
Cometa va continua să se îndepărteze, devenind din ce în ce mai puţin vizibilă în fiecare zi, urmând ca la finalul lunii să nu mai poată fi observată.
În ultimele săptămâni, cometa a putut fi observată cu ochiul liber din anumite ţări aflate în emisfera sudică. 
Pan-STARRS nu este singura cometă care ne va vizita în cursul acestui an. În noiembrie vom putea vedea pe cer cometa ISON, despre care experţii afirmă că va rămâne pe cer timp de câteva luni, urmând să strălucească în timpul zilei la fel de puternic ca luna plină.

Autostrada globală - drumul care va înconjura planeta


Oare cum ar fi să putem merge cu maşina - şi numai cu maşina - într-o călătorie în jurul lumii? Cum ar să trecem de pe un continent pe altul în maşinuţa noastră, înconjurând globul? Ar trebui să existe o şosea circumplanetară care să alcătuiască traseul călătoriei noastre, o autostradă globală care să treacă nu numai peste marile mase de uscat, ci şi peste sau pe sub braţele de mare ce despart insulele între ele sau de continentele din care s-au desprins. Pare ceva aşa de surprinzător, încât e greu de crezut că s-ar gândi cineva la asta altfel decât ca la o fantezie. Şi totuşi, unii se gândesc la o autostradă planetară ca la un proiect real.

Nouă, românilor, care avem cu autostrăzile o relaţie mai curând... ciudată, ideea unei autostrăzi globale ne pare, probabil, mai tulburătoare decât oricui. Dar, dacă privim dincolo de universul nostru domestic, cu autostrăzi neterminate, la preţuri exorbitante, vom afla că un proiect al unei autostrăzi trans-globale este, totuşi, privit ca fezabil, nu utopic - un proiect tehnologic extrem de dificil, desigur, dar nu irealizabil.


Bucăţi mari din ceea ce ar putea fi o autostradă globală există deja: pe unele continente se întind reţele de autostrăzi, mai bune ori mai rele, de la o coastă la cealaltă. Acum, teoretic, n-ar mai rămâne decât să fie conectate între ele şi iată! am avea un parcurs rutier care ne-ar permite să înconjurăm planeta, la volanul maşinii.

Evident, partea cu conectarea e foarte complicată, de vreme ce presupune construirea de tuneluri pe sub strâmtori sau poduri peste acestea - proiecte foarte dificile tehnic. Dificultăţile tehnice atrag după ele dificultăţi financiare; se adaugă şi aspecte de natură politică, deoarece asemenea lucrări presupun de obicei cooperarea între ţări. În multe cazuri, voci prudente sugerează să se renunţe la asemenea construcţii grandioase, comsiderate pe cât de costisitoare, pe atât de inutile, şi să rămânem la bunul şi vechiul sistem de transport naval, care şi-a dovedit utilitatatea atâta amar de vreme, sau la avion, care e rapid (deşi costisitor şi extrem de poluant).

În cazul în care s-ar face "pe dedesubt" - tuneluri pe sub mare -, aceste pasaje de legătură nici n-ar putea fi, în general, şosele, deoarece nimeni n-a găsit încă o rezolvare a  problemei gazelor de eşapament care s-ar acumula într-un astfel de tunel dacă maşinile obişnuite din ziua de azi ar circula prin el pe distanţe de câteva zeci de kilometri. Aşa că soluţia ar fi de tipul celei aplicate în cazul tunelului care leagă Anglia de Franţa: acesta e un tunel feroviar, prin care maşinile trec "pasiv", încărcate în vagoane de tren. Deci autostrada globală, dacă s-ar construi în acest moment,  ar fi, de fapt, o combinaţie de şosele cu mici porţiuni de căi ferate. *Altfel s-ar pune problema, desigur, dacă toată lumea ar circula cu maşini electrice, care nu emit gaze de eşapament, dar asta e o viziune încă şi mai îndepărtată decât cea a unei autostrăzi globale.)


În faţa amplorii acestor proiecte şi a enormei lor dificultăţi, oricine are dreptul să pună întrebarea fundamentală: dar chiar avem nevoie de au asemenea megaproiect? E o întrebare pe care chiar o pun mulţi, iar răspunsul poate fi destul de complex.
Se poate ca aceste sisteme să fie ceva mai rapide decât feriboturile, spre exemplu, iar realizarea unor tuneluri ar mai avea avantajul de a oferi căi pentru instalarea unor sisteme de conducte pentru gaz, petrol, etc.

Dar, din alte puncte de vedere, s-ar putea să nu avem aşa mare nevoie de ele, deoarece, în unele cazuri, construirea şi exploatarea acestor pasaje n-ar fi mai avantajoasă financiar decât sistemele actuale. Se cunoaşte, de exemplu, faptul că tunelul Anglia-Franţa nu este profitabil din punct de vedere economic; după câţiva ani de exploatare, a devenit clar că, material, nu a adus beneficiile sperate. Studii realizate în anii 2000 au ajuns la concluzia că, în ceea ce priveşte Marea Britanie, aceasta n-a avut de câştigat de pe urma tunelului şi că economia britanică ar fi mers mai bine dacă tunelul n-ar fi fost construit.

Apoi, dezvoltarea transportului naval şi avântul formidabil al transportului aerian au mai redus cererea pentru un sistem global de autostrăzi, iar problemele birocratice legate de trecerea frontierelor ar constitui un impediment deloc neglijabil.

Aşadar, câtă nevoie avem cu adevărat, din punct de vedere practic, de o asemenea autostradă, e greu de spus: se pare că e vorba mai degrabă de o nevoie de ordin spiritual, de un ideal uman. Încă din secolul al XIX-lea, epoca marii expansiuni a transportului feroviar, care a produs schimbări uriaşe în alcătuirea lumii, existau vizionari care visau, îndrăzneţ, la o cale ferată trans-globală, un sistem colosal de drumuri de fier care ar înconjura planeta. Visul autostrăzii globale de acum înseamnă actualizarea acestui ideal, adaptarea lui la timpurile de azi, când vedeta transportului pe uscat a devenit automobilul.


Dar, de vreme ce ideea există şi se dezvoltă, să o discutăm; să luăm lucrurile pe rând, să vedem care sunt componentele majore ale unei autostrăzi  care ne-ar purta de jur-împrejurul Pământului.

 
Între cele două Americi
America de Nord are sistemele sale de autostrăzi ce se întind pe direcţia est-vest, de la Atlantic la Pacific. Mai mult decât atât, cele două Americi ar avea, împreună, un sistem aproape complet de autostrăzi ce merg de la nord la sud, Pan-American Highway, sau autostrada Panamericană, o reţea de şosele cu lungimea de aproximativ 47.958 km, cel mai lung sistem de autostrăzi intereconectate din lume. Şi totuşi, dacă am spus aproape complet, înseamnă că îi lipseşte undeva o bucăţică pentru a fi complet. Şi anume, lipseşte o porţiune de cca. 160 km lungime şi 50 km lăţime, situată în America centrală, pe teritoriul statului Panama şi al Columbiei: regiunea numită Darién, o bucată de natură dominată de pădure tropicală şi mlaştini prin care nu există autostrăzi şi care se întinde, în istmul Panama, de la un ocean la altul. Din cauza acestei porţiuni, în care nu există infrastructură, nu se poate trece din America de Nord în cea de Sud prin mijloace motorizate obişnuite.

Există unele presiuni pentru a construi o şosea prin Darién, dar, până acum, Panama şi Columbia nu au făcut-o. În afară de faptul că a construi prin acest ţinut de junglă şi mlaştini ar fi foarte costisitor, a străpunge izolarea acestei zone naturale prin construirea unei autostrăzi ar avea multe consecinţe economice, sociale şi ambientale nefaste. Populaţiile locale se tem că un drum circulat ar ameninţa culturile lor tradiţionale; activiştii de mediu susţin că realizarea unei autostrăzi ar avea efecte grave asupra biodiversităţii, iar existenţa zonei Darién are şi efecte benefice: de pildă, regiunea acţionează ca un obstacol în calea răspândirii, în America de Nord şi Centrală, a unor boli ale animalelor ce decimează vitele în America de Sud. Acest factor a contat foarte mult atunci când a fost vorba să fie zădărnicite planurile unor companii care doreau să se implice în construirea unei porţiuni de autostradă în această regiune. Aşadar, deocamdată, Darién rămâne cum este, importanţa ei ca ca o oază de natură tropicală şi ca o barieră de protecţie între cele două continente depăşind foloasele pe care le-ar aduce legarea celor două Americi printr-un sistem continuu de autostrăzi.

 
Afrotunelul - legătura dintre Europa şi Africa

Este deja în studiu proiectul realizării unui tunel pe sub Strâmtoarea Gibraltar, între Spania şi Maroc, ţări care au încheiat un protocol de colaborare în acest sens. Cât de repede va fi gata, rămâne de văzut, deoarece dificultăţile foarte mari, legate de natura solului în care ar trebui săpat tunelul, fac din el o lucrare extrem de costisitoare. (Aici puteţi citi pe larg despre acest proiect.)

 
Strâmtoarea Bering

Există propuneri - şi chiar proiecte - de a lega Eurasia şi America de Nord printr-un pod peste Strâmtoarea Bering ori un tunel pe sub aceasta; Podul Internaţional al Păcii sau Tunelul Amer-Asiatic al Păcii sunt două dintre denumirile propuse pentru o asemenea realizare. Un proiect recent luat în considerare ar urma să lege Peninsula Sewart, din Alaska, de Peninsula Ciukotka din Rusia. În ultimii ani, ideea tunelului a câştigat teren faţă de cea a podului, deoarece, în condiţiile climatice dure din această zonă nordică, înălţarea, întreţinerea şi exploatarea unui pod - care ar putea fi acoperit de gheaţă mai multe luni pe an - ar pune probleme dificile. În schimb, printr-un tunel, s-ar putea circula mai comod, la adăpost.


Proiectul pasajului pe sub Strâmtoarea Bering presupune construirea a trei tuneluri, unul în prelungirea celuilalt, trecând prin două mici insule din strâmtoare. Deoarece adâncimea apei pe traseul tunelului este de numai 50 m, acesta ar putea fi săpat cu utilaje obişnuite, fără a pune probleme deosebite de ordin tehnic. Problemele sunt mai degrabă de natură economică şi politică.

Printre altele, pentru ca acest tunel să fie de folos cuiva, el trebuie să fie accesibil la ambele capete, ceea ce presupune construirea unor autostrăzi până la el, prin Alaska, respectiv partea asiatică a Rusiei, pe mari distanţe (1.100 km în Alaska, peste 2000 km în Rusia), deşi clima este foarte aspră, iar densitatea foarte mică a populaţiei nu prea justifică întreprinderea unor asemenea lucrări. Rusia pare totuşi că ţine mult la acest plan, de vreme, ce, în 2011, guvernul rus a aprobat construirea căii ferate Siberia-Alaska şi a tunelului pe sub Strâmtoarea Bering - un proiect în valoare de 65 de miliarde USD.

 
Legarea Japoniei de continentul asiatic

Una dintre soluţii presupune construirea unui sistem de 5 tuneluri, care s-ar întinde din oraşul japonez Fukuoka până în portul Pusan din Coreea de Sud, trecând prin patru insule.
O alternativă ar fi legarea insulei japoneze Hokkaido de insula Sahalin (care aparţine Rusiei) printr-un tunel de 42 km, iar printr-un alt tunel (7 km), a insulei Sahalin de continent, în partea asiatică a Rusiei. Miza este interesantă, deoarece zona din jurul Sahalinului este o regiune petroliferă importantă, iar construirea tunelului ar prilejui şi instalarea, pe acelaşi traseu, a unei conducte de petrol, ceea ce ar face construcţia mai profitabilă din punct de vedere economic.

 
Australia, Papua Noua Guinee, Indonezia
În această regiune a lumii, fragmentarea uscatului - presărat în ocean sub forma a mii de insule şi insuliţe - face dificilă realizarea unor legături; chiar între masele mari de uscat, nu se simte întodeauna nevoia unor conexiuni destinate transportului rutier. De exemplu, realizarea unui tunel sau pod care să traverseze Strâmtoarea Torres, legând Australia de Papua Noua Guinee, nu este considerată viabilă din punct de vedere economic, deoarece distanţa este mare (140 km), iar cererea, în schimb, este mică.

Mai necesară ar fi conectarea între ele a unor părţi din Indonezia, ţară ce ocupă un arhipelag alcătuit din peste 17.000 de insule. Insula Java, foarte populată, ar beneficia mult, se crede, de pe urma legării ei de continent, printr-un sistem cu două componente: o primă porţiune ce ar traversa Strâmtoarea Sunda, legând Java cu marea insulă Sumatra, iar de aici, peste (sau pe sub) Strâmtoarea Malacca, o altă bucată de drum, spre Malaezia şi/sau Singapore.

Proiectul întâmpină însă unele dificultăţi financiare, iar o problemă suplimentară o constituie faptul că această regiune este una cu risc seismic foarte mare.
 
Marea Roşie

Există propuneri de a construi poduri peste această întindere de apă, fie în dreptul Strâmtorii Bab-el-Mandeb (prin care se trece din Marea Roşie în Oceanul Indian), între Djibouti şi Yemen, fie peste Golful Aqaba, legând Egiptul de Arabia Saudită şi trecând prin mica insulă Tiran.

Este evident că, în unele regiuni ale lumii, există necesităţi economice şi sociale reale de a construi tuneluri ori poduri de legătură între insule şi continente, iar acestea, teoretic, ar putea fi parte a unui sistem rutier global. În alte locuri, dorinţa de a le construi nu pare să se sprijine pe necesităţi practice reale. Poate că existenţa şoselei circumplanetare ar însemna nu îndeplinirea unei necesităţi reale de ordin economic şi social, ci materializarea unui complex vis al omului - lumea întreagă unită, posibilitatea de a avea la îndemână vasta întindere a planetei, de a umbla liber de colo-colo, fără a fi limitat de configuraţia geografică actuală a Pământului, pe care nu noi am stabilit-o şi pe care am vrea să o transformăm după dorinţa noastră, astfel încât niciun ocean să nu ne mai stea în cale.

Aliens Colonial Marines Review: Pierdut alien. Îl declar nul.


Părţi BunePărţi Rele
  • coechipierii controlaţi de AI sunt câteodată eficienţi în luptă
  • sunetul şi muzica
  • grafica dezamăgitoare
  • animaţiile şi inteligenţa artificială a xenomorfilor
  • lipseşte atmofera tensionată specifică filmelor
  • povestea banală
  • prea mulţi inamici umani
  • campanie cooperativă prost gândită
  • multiplayer cu probleme majore de conexiune



Sursa : 
http://www.go4games.ro

Facebook devine mai simplu si mai eficient prin noul update


In cateva zile sau saptamani, pagina principala de Facebook va gazdui alt format al newsfeed-ului, cu un accent pe simplitate si elemente imprumutate din aplicatiile pentru mobile.
Facebook Newsfeed modernizare
Desi  a paginii principale nu va fi implementata in 24 de ore la toti cei un miliard de utilizatori, Facebook a creat un site prin care sa grabiti procedura in cazul vostru.Facebook.com/newsfeed va permite sa va inscrieti pe o lista de asteptare.
Revenind la newsfeed, de acum inainte, acesta va fi axat aproape exclusiv pe imagini si pictograme pentru filme de dimensiuni mari, plus multe categorii separate de continut. Cu un scop initial de a separa listele de actualizari in functia de sursa respectivului continut, este interesant sa te uiti la o cantitate imensa de continut si sa apreciezi ca pare a avea elementele de design ale unui ziar online dedicat tie.
Prin faptul ca accentul pe continut este mai mare decat pe meniuri complexe si multe butoane, similaritatile cu versiunea de mobile sunt mai evidente ca niciodata cu noul format de newsfeed. ,,Vrem informatii noi de la prieteni, vrem de asemenea informatii de la publicatii.” Pentru o separare simpla si eficienta dintre lista de continut postat de prietenii si cel postat de organizatii, vedete sau alte persoane, care nu va sunt prieteni dar le urmariti, aveti butoane simple in partea stanga a meniului.
Desi proportional cu pozele , este interesant sa vezi cum site-ul a devenit in mod subit dominat de continut vizual. Si fragmentele din articole partajate pe Facebook au devenit mai mari cu acelasi scop evident, de a fi mai lizibile si de a oferi privitorului, din cat mai putin click-uri, acces la un volum mai mare de informatii.
Pentru ca si Like-urile trebuiau intr-un fel sau altul sa influenteze continutul afisat, daca ati dat like la o formatie sau actor, pe feed-ul principal va vor fi servite stiri despre respectivele personalitati din diferite surse. Avand in vedere ca si atunci cand vorbim de prieteni  s-ar putea sa avem chef de ceva anume, continutul partajat de acestia este impartit pe trei categorii diferite, fotografii, muzica si performante la jocuri.

Au inceput parodiile Google Glass


Sa fim seriosi: cei mai multi dintre noi , motiv pentru care, Google Glass ar fi folosit in scopuri banale.
Google Glass Parodie
Chiar daca nu vom vedea  in magazine prea curand, asta nu inseamna ca nu pot aparea deja pe internet parodiile la adresa functionalitatii gadgetului.
Primul clip din seria de glumite este disponibil pe canalul de YouTube al lui DartanionLondon si poate fi vizionat mai jos. Acesta infatiseaza un scenariu cat se poate de plauzibil in care un individ foloseste ochelarii Google Glass pentru agatat domnisoare apeland la cateva trucuri in timpul unei intalniri. Personal, as vrea sa clasific acest scurt metraj doar ca pe o gluma proastra, mi-e frica insa ca cei mai multi dintre noi in locul individului ar fi facut ceva similar. In definitiv, nu a facut decat sa afle in timp real de pe retelele de socializare pasiunile domnisoarei, a cautat cateva glume care sa se potriveasca in context cu scopul de a impresiona si a facut o poza cu decolteul partenerei de dialog.
Nu cumva ochelarii vor fi mai des folositi pentru astfel de interactiuni decat cele 

Vioara imprimata 3D e mai buna decat ne-am astepta


Cu siguranta o vioara imprimata 3D nu este , insa ar putea fi insa cea mai originala idee de pana acum.
Vioara 3D printata imprimata 3d
Desi este greu de spus de unde i-ar fi putut veni ideea realizarii unui astfel de intrument muzical, Alex Davies ar putea intra in curand in topul .
In total, costurile de productie asociate acestei viori, sunt egale cu aproximativ 12 dolari. Rezultatul final, care nu este foarte estetic, a implicat combinarea mai multor materiale, precum hartie, plastic si cateva sarme ieftine. Partea surprinzatoare si motivul clipului de pe YouTube este dat de calitatile audio ale instrumentului. Cu toate ca nu vorbim de o vioara Stradivarius, daca ne rezumam exclusiv la raportul dintre pret si performanta, rezultatul este de necrezut. Ca un mic detaliu, pentru o nota personala, gatul instrumentului, probabil componenta care se aseamana cel mai mult cu o vioara clasica, este realizat din carton.
Daca iteratiile viitoare ale conceptului vor reusi sa fie un pic mai prezentabile, nu este deloc exclus ca intr-un an sau doi sa vedem o intreaga orchestra cu . In definitiv, majoritatea obiectelor care pot fi sculptate din lemn, pot fi si imprimate 3D din materiale aproape la fel de rezistente.