Pentru ca in fiecare zi apar ,,scantei” online sub forma unor virale, indiferent daca vorbim de poze, clipuri sau tweeturi, Microsoft spera sa le gaseasca prin ViralSearch.
In cadrul TechFest, o conferinta desfasurata saptamana aceasta in SUA, Microsoft a prezentat un proiect interesant intitulat ViralSearch. Desi a fost infatisat sub forma unui experiment, nu e exclus ca in cateva luni sa-l vedem incorporat in Bing.
In principiu este de vorba de un motor de cautare pentru virale, informatii care in cateva ore sau cateva zile ajung pe pagina de Facebook, feed-ul de Twitter sau casuta de mail a multora dintre noi. Dezvoltat de Microsoft Research, proiectul foloseste momentan doar Twitter-ul ca sursa principala a informatiei agregate. Ca si comportament, ViralSearch ofera posibilitatea internautilor sa caute o poveste, o fotografie sau clip video si sa urmareasca modul in care respectiva bucata de continut s-a raspandit online. Se poate detecta originea informatiei, se pot gasi centrele de raspandire si ampoarea evenimentului la un anumit moment. Se poate genera si un clasament pentru a se vedea cine a fost cel mai eficient in a raspandi un viral catre un numar cat mai mare de followeri.
Din pacate, desi Microsoft a realizat clipul de mai jos pentru a explica mai bine functionalitatea ViralSearch, nu a fost specificat cand vom putea experimenta si noi acest serviciu.
Sursa : http://playtech.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu