luni, 4 martie 2013

Facebook va prezenta joi schimbări în News Feed, Timeline a început deja să fie actualizat


Facebook pregăteşte noi schimbări pentru interfaţa Web, compania anunţând pentru ziua de 7 martie o conferinţă pentru jurnalişti în care va dezvălui noile schimbări pe care le va opera, primele de la anunţarea Graph Search.
Conform invitaţiei, subiectul va fi modul de prezentare a conţinutului din News Feed, însă compania nu a dezvăluit mai multe detalii despre surprizele, plăcute sau nu, pe care le vor vedea. Mark Zuckerberg a promis acum ceva vreme o interactivitate mai bună pentru conţinut, existând şanse să vedem imagini sau fluxuri video la dimensiuni mai mari, ceea ce va veni în ajutorul furnizorilor de conţinut media sau artiştilor.Odată cu acest anunţ, compania a început să activeze pentru utilizatorii din Noua Zeelandă şi noul mod de prezentare pentru Timeline, o schimbare care a mai fost testată în trecut, şi un nou mod de interacţiune pentru News Feed.
Ţinând cont de această sincronizare, este posibil ca aceste modificări să fie activate împreună. Astfel, paginarea actuală pentru Timeline, care foloseşte două coloane egale şi nu este întotdeauna uşor de urmărit, va fi înlocuită cu una cu o singură coloană. Aceasta va oferi o unică listă a mesajelor, imaginilor şi legăturilor Web, dar aceasta va fi amplasată într-o coloană cu o lăţime mai mare, de circa două treimi, iar spaţiul suplimentar rămas va fi folosit pentru afişarea unei casete About.
Odată cu repoziţionarea acesteia din urmă, şi partea superioară a paginii Timeline a devenit mai aerisită, aceasta oferind doar imaginea aleasă pentru Cover Photo, imaginea de profil si un meniu compact pentru prieteni şi imagini.
Cea de-a treia modificare a fost testată pe o scară mai largă în ultimele două săptămâni, aceasta afectând modul în care utilizatorul poate descoperi conţinut nou. Legăturile Web pentru articolele publicate pe site-urile care au şi pagină oficială Facebook vor oferi un buton suplimentar Like, aceasta încurajând utilizatorii să interacţioneze cu autorii de conţinut.
Dacă acestea sunt singurele schimbări operate, sau dacă Facebook mai are şi alte surprize, vom afla în data de 7 martie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu