Facebook face multi pasi in directia cea buna, pentru a arata cat mai putine posturi de spam pe News Feed – și nu vorbim despre anunțurile web traditionale. Vorbim despre actualizări de statusuri care se folosesc de promovarea externa postata de pe Page Accounts. Astfel, Facebook va filtra paginile promotionale
Reteaua sociala a promis sa „îngroape” toate posturile “capcana” (de tipul ” 1 Like = 1 Rugaciune pentru catelusii depresivi”), sub un conținut mai relevant la inceputul acestui an, iar acum face același lucru pentru statusurile paginilor care se încadrează în oricare dintre aceste categorii:
• Posturi care îi îndeamna pe oameni la achizitionarea unui produs sau instalarea unei aplicatii.
• Posturi care îi împing pe oameni să intre in promoții și tombole fara suport real
• Posturi care reutilizeaza același conținut din add-uri.
Facebook a decis sa duca până la capăt această schimbare, după ce un studiu care a cerut utilizatorilor pareri despre cum News Feed-ul poate fi îmbunătățit a relevat faptul ca oamenii (așa cum ne așteptam) vor să vadă mai multe actualizări de statusuri si stari ale prietenilor lor. Demersurile non-spam si paginile individuale nu au de ce sa isi faca griji. Noul News Feed intră în vigoare în ianuarie 2015.
Sursa : zonait.tv/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu