Printr-un comunicat al celor de la Google, gigantul a afirmat ca a facut niste schimbari laplatforma sa AdMob. Aceasta din urma serveste reclame pe Android in aplicatiile gratuite.
Incercand sa calmeze nervii cauzati de reclamele activate din greseala, Google a facut o schimbare importanta in modulul creat de companie pentru a servi reclame utilizatorilor. In principiu este vorba exclusiv de serviciul AdMob destinat terminalelor cu Android dar sunt mari sanse sa functioneze la fel de bine si pe iPhone.
In urma unui studiu realizat de Google s-a ajuns la concluzia ca cele mai multe tap-uri pe o reclama din greseala se fac in marginea superioara a bannerului. Incercand sa faca scroll pe o pagina sau click pe o poza in partea de jos a ecranului utilizatorul se enerveaza teribil in momentul in care vede ca aplicatia in care era s-a inchis si el se uita la o pagina de internet aferenta reclamei.
Ca o solutie, Google a gasit de cuviinta sa pastreze reclamele la fel de susceptibile la atingeri accidentale in schimb a modificat modul in care acestea raspund la un anumit fel atingeri. In urma implementarii noului sistem fiecare reclama se comporta exact ca si pana acum cu exceptia atingerilor accidentale din marginea superioara. Daca atingeti rama reclamei din intamplare automat vi se fa oferi optiunea sa confirmati activarea reclamei printr-un buton marcat vizitati site. In definitiv, lucrurile se vor intampla exact ca in imaginea de mai sus.
Sursa : http://playtech.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu