duminică, 25 noiembrie 2012

Will.i.am vrea sa reinventeze camera din iPhone


,,Genius phone” este asocierea de cuvinte pe care a folosit-o artistul wii.i.am zilele trecute cand facea referire la iPhone. Mai precis, asta se intampla cand a vorbit de efectul benefic pe care il va avea un gadget la care s-a gandit asupra telefonului Apple.
will.i.am gadget iphone camera
Pentru ca din putine lucruri pe planeta noastra se fac la fel de multi bani decat din accesorii de iPhone, Will.i.am a intrat si el in acest domeniu. Solistul trupei Black Eyed Peas a anuntat ca va lansa in perioada imediat urmatoare un accesoriu pentru iPhone 4/4S si iPhone 5. Acesta din urma va integra ,,propriul sensor si un blitz mai bun” si va revolutiona modul in care iPhone-ul face poze. Iti va transforma telefonul intr-unul de geniu prin inlocuirea camerei de 5 sau 8 megapixeli cu una de 14 megapixeli.
Disponibil incepand cu 28 noiembrie, acest gadget va face parte dintr-o serie de accesorii intitulate i.am+ .  Pentru a incerca sa creeze un ecosistem in jurul achizitiilor din aceasta gama de produse, Will.i.am a cumparat si domeniul www.i.am . Pe acesta din urma va oferi subdomenii de genul www.i.am/danutz cu profile personale tuturor posesorilor de dispozitive i.am+.
Initial dispozitivul descris mai sus va fi comercializat exclusiv prin magazinele Selfridges din Londra – un magazin care nu este recunoscut pentru preturile mici.

Sursa : http://playtech.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu