Numărul de români care se joacă cel puţin 2 – 3 ore pe săptămână este de 3 milioane, iar cel mai jucate jocuri de pe piaţă sunt Counter Strike şi Dota, care urmează urmează practic tendinţa de pe pieţele din Europa de Est.
Piaţa de gaming
“Un factor important în dezvoltarea pieţei de gaming este ca numărul de utilizatori la internet să crească semnificativ. Estimările actuale se ridică la 7-9 milioane de conexiuni. Când vom ajunge la 15 milioane de conexiuni în România, numarul utilizatorilor care se vor juca se va situa cu siguranţă la 7-8 milioane. La ora actuală potrivit estimărilor noastre sunt aproximativ 3 milioane de români care se joacă cel puţin o oră, două pe săptămână”, a declarat pentruECONOMICA.NET Silviu Stroie, director general al ComputerGames.ro.
Potrivit acestuia, piaţa de gaming poate să crească semnificativ influenţată de creşterea numărului de tablete şi smartphone-uri . Aproximativ 60% dintre utilizatorii acestor dispozitive se joacă.
ComputerGames.ro s-a situat anul trecut pe locul patru în ceea ce priveşte cifra de afaceri, iar pentru anul acesta vizează prima poziţie pe piaţa de gaming.
“Dacă anul 2012 a fost un an fantastic pentru noi după ce am preluat cota de piaţă a retailerilor care au dispărut. Pentru anul viitor sperăm ca majoritatea jucătorilor să îşi cumpere jocurile în format digital”, a mai spus Stroie.
Potrvit acestua, piaţa de gaming s-a mutat online. În general piaţa de gaming s-a transformat, majoritatea titlurilor devin free to play, iar pe măsură ce avansezi în joc ai nevoie de anumite lucruri sau monedă virtuală pe care trebuie să o cumperi. Practic retailul românesc de gaming aproape a murit, mai sunt doar câteva titluri pentru PC-uri sau console care reuşesc să vândă” a spus Stroie.
Sursa : http://www.economica.net
Potrivit acestuia, piaţa de gaming poate să crească semnificativ influenţată de creşterea numărului de tablete şi smartphone-uri . Aproximativ 60% dintre utilizatorii acestor dispozitive se joacă.
ComputerGames.ro s-a situat anul trecut pe locul patru în ceea ce priveşte cifra de afaceri, iar pentru anul acesta vizează prima poziţie pe piaţa de gaming.
“Dacă anul 2012 a fost un an fantastic pentru noi după ce am preluat cota de piaţă a retailerilor care au dispărut. Pentru anul viitor sperăm ca majoritatea jucătorilor să îşi cumpere jocurile în format digital”, a mai spus Stroie.
Potrvit acestua, piaţa de gaming s-a mutat online. În general piaţa de gaming s-a transformat, majoritatea titlurilor devin free to play, iar pe măsură ce avansezi în joc ai nevoie de anumite lucruri sau monedă virtuală pe care trebuie să o cumperi. Practic retailul românesc de gaming aproape a murit, mai sunt doar câteva titluri pentru PC-uri sau console care reuşesc să vândă” a spus Stroie.
Sursa : http://www.economica.net
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu