marți, 30 octombrie 2012

Windows Phone 8 vine cu valuri agresive de critica pentru iOS si Android


Pentru ca ne-am obisnuit sa vedem publicitate agresiva in piata, aproape ca am fi fost dezamagiti daca Microsoft nu aplica aceeasi reteta cu a sa lansare de Windows Phone 8.
Joe Belfiore, Directorul al intregii divizii de Windows Phone si-a petrecut o mare parte din timp lucrand la clipul de mai jos. Aparent este vorba de Windows Phone 8. Este un clip de prezentare care face o treaba foarte buna in a detalia cele mai importante functii din noul sistem de operare pentru mobile. Acest clip mai ascunde insa ceva, o atitudine agresiva fata de toate terminalele cu iOS si Android.
Daca timpul nu va permite sa urmariti intregul clip, una din partile interesante o puteti citi aici. ,,Este singurul telefon cu patrate active, pentru oamenii de care iti pasa si aplicatiile pe care le folosesti tot timpul. Este o poveste diferita fata de iOS si Android. Ecranul principal din iOS 6 este doar o mare de icoane statice. Nu sunt sunt oameni, nu sunt informatii care se actualizeaza in timp real. Desigur, dupa cinci ani au mai adaugat un rand de icoane! Ecranul principal din Android de cele mai multe ori include un labirint complet de icoane, widgeturi si configurari. Dar si acestea sunt similare cu iPhone-urile. Daca pui mai multe iPhone-uri si Android pe o masa ar fi dificil sa ti-l recunosti pe al tau din multime. Am simtit ca exista o solutie mai buna: Windows Phone 8. Arata diferit si asta se datoreaza faptului ca nu am facut WP8 pentru toata lumea, ci l-am facut pentru fiecare dintre noi.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu