vineri, 19 octombrie 2012

OZN filmat în Scoția. Autoritățile dau explicații penibile

Scoțianca Morag Ritchie, în vârstă de 50 de ani, din Fraserburgh, Aberdeenshire, Scoţia, susține că un OZN a planat deasupra casei sale timp de patru ore.
 


OZN filmat în ScoțiaOZN filmat în Scoția
După ce a văzut misteriosul obiect de pe cer, Morag și-a trezit din somn întreaga familie. Ginerele femeii a reușit să filmeze grozăvia. "După ce am filmat, ne-am întors în pat. Când ne-am trezit, am realizat că obiectul este în același loc. În jurul orei şapte dimineaţa, a dispărut foarte rapid", a povestit Morag, potrivit jurnalul.ro

Morag Ritchie a făcut publice imaginile care au făcut înconjurul lumii, dar autorităţile nu au dat deocamdată nicio explicaţie plauzibilă cu privire la obiectul zburător filmat.

Purtătorul de cuvânt al Aviaţiei Civile, Tony Finnegan, a declarat că putea fi un avion militar. "Nu am putut afla ce avioane au zburat în zonă la acea oră, însă, săptămâna trecută, activitatea aurorelor boreale a fost intensă, aşa că poate fi o posibilitate", a spus Finnegan.


Sursa : http://www.realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu