Gigantul Yahoo! a anuntat profit si vanzari pentru trimestrul III mai mari decat anticipau analistii. Cererea pentru publicitatea online, dar si masurile de reducere a costurilor, implementate de directorul general, Marissa Mayer, adus de la rivalul Google, au ajutat compania americana sa inregistreze rezultate bune.
Profitul pe actiune in trimestrul al treilea a fost de 35 de centi pe actiune, excluzand anumite elemente exceptionale, in timp ce vanzarile, fara transferurile catre site-urile partenere, s-au situat la 1,09 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg. In medie, analistii estimau profit de 26 de centi, la venituri de 1,08 miliarde de dolari.
Marissa Mayer, al cincilea director general al companiei in patru ani, a venit la Yahoo in urma cu trei luni si incearca sa readuca stabilitatea in randul managementului si sa inverseze trei ani de declin al veniturilor, timp in care utilizatorii au renuntat la Yahoo pentru rivalii Google si
Facebook.
Planurile directorului general sunt sustinute de reduceri de cheltuieli, dar si de cererea din SUA, unde piata publicitatii online este estimata sa creasca cu 17% in acest an, la 37,3 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare EMarketer.
"SUA pare sa aiba o situatie solida, iar Yahoo are o baza mai puternica in SUA fata de competitori", a declarat Herman Leung, analist la compania Susquehanna International.
Profitul atribuibil actionarilor Yahoo a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari in urma cu un an, ca urmare a unui castig de 2,8 miliarde dolari inregistrat din vanzarea unei participatii la Alibaba Group.
Intr-o schimbare de strategie, Yahoo nu a mai anuntat estimari privind rezultatele companiei. Google, unde Mayer a lucrat inainte de a veni la Yahoo, nu publica, de asemenea, estimari pentru propriile rezultate.
Marissa Mayer, al cincilea director general al companiei in patru ani, a venit la Yahoo in urma cu trei luni si incearca sa readuca stabilitatea in randul managementului si sa inverseze trei ani de declin al veniturilor, timp in care utilizatorii au renuntat la Yahoo pentru rivalii Google si
Facebook.
Planurile directorului general sunt sustinute de reduceri de cheltuieli, dar si de cererea din SUA, unde piata publicitatii online este estimata sa creasca cu 17% in acest an, la 37,3 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare EMarketer.
"SUA pare sa aiba o situatie solida, iar Yahoo are o baza mai puternica in SUA fata de competitori", a declarat Herman Leung, analist la compania Susquehanna International.
Profitul atribuibil actionarilor Yahoo a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari in urma cu un an, ca urmare a unui castig de 2,8 miliarde dolari inregistrat din vanzarea unei participatii la Alibaba Group.
Intr-o schimbare de strategie, Yahoo nu a mai anuntat estimari privind rezultatele companiei. Google, unde Mayer a lucrat inainte de a veni la Yahoo, nu publica, de asemenea, estimari pentru propriile rezultate.
Sursa : http://www.incont.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu