Sărbătoarea promoţiilor, sau Black Friday după cum a fost botezată, ajunge deja la ce-a de a doua ediţie în România. Black Friday 2012 pică în acest an pe 23 noiembrie, dând un start de zile mari sezonului cumpărăturilor pentru Crăciun, cu promoţii pe bandă rulantă şi reduceri de preţuri cum rareori putem vedea în restul anului.
Black Friday 2012 - ziua cu promoţii cât pentru un an întreg
La fel ca sărbătoarea de Halloween, vinerea neagră a promoţiilor “Black Friday” a fost inventată de americani. Sărbătorită pentru prima dată în ţara noastră anul trecut într-un stil pur românesc, cu promoţii “fără număr” şi stocuri care se epuizează în câteva secunde sau minute, sărbătoarea Black Friday s-a întipărit rapid în memoria românilor, de altfel foarte receptivi la oferte ce implică reduceri de preţuri.
Tratată de marile magazine mai mult ca un experiment, campania Black Friday 2011 a oferit un mediu de competiţie foarte interesant pentru vânătorii de chilipiruri, care s-au văzut nevoiţi să lupte cu interfaţa greoaie a magazinelor online, găzduite pe servere insuficient pregătite pentru a face faţă volumului de trafic generat de vizitatorii grăbiţi să prindă o comandă înainte ca stocurile să se epuizeze. Pentru ca prima experienţă Black Friday să se încheie într-un stil pur mioritic, mulţi dintre cei care au reuşit să valideze comenzi pentru produsele mult râvnite au avut de aşteptat zile şi chiar săptămâni pentru procesarea acestora, iar pe alocuri au apărut şi situaţii în care cei mai puţin norocoşi povesteau pe forumu-uri de discuţii cu s-au văzut cu comenzile anulate de către operatorii magazinelor online.
Black Friday 2011 - primit cu entuziasm de către români, nu si serverele ce găzduiesc marile magazine online
Ieşită din stadiul de experiment, ediţia Black Friday 2012 se anunţă a fi o sărbătoare în adevăratul sens al cuvântului, cu mai puţine probleme de organizare şi o implicare serioasă din partea magazinelor online, retaileri şi importatorii care asigură stocurile de produse pentru promoţii. Dacă în anul 2011 au fost anunţate reduceri de 50% - 70% la unele produse, susţinute mai mult sau mai puţin de preţuri umflate artificial cu câteva zile înainte, anul acesta putem spera să profităm de campanii mult mai bine făcute, în care promoţiile sunt susţinute prin reduceri de preţuri cât se poate de reale, operate de importatori sau chiar producătorii hardware, care au rezervat din timp loturi de produse special pentru vinerea neagră a promoţiilor.
Black Friday 2012, cu şi mai multe reduceri
Printre starurile campaniei Black Friday 2012 se numără eMAG, evoMAG, Altex, Flanco, PC Garage şi MarketOnline, dar nu este exclus ca şi ale magazine să participe la ziua marilor reduceri.
Totuşi, nu este cazul să aşteptaţi până în ziua de Black Friday pentru a avea parte de promoţii atractive şi reduceri de preţuri consistente, deoarece încurajate de succesul de anul trecut mai multe magazine online au furat deja startul la campaniile de reduceri. Unul dintre acestea este evoMAG, care a dat startul reducerilor din luna noiembrie anunţând campania Black November , ce vine cu discount-uri la o gamă largă de produse, printre care se numără şi unele modele de tablete, aparate foto compacte, laptop-uri, imprimante şi accesorii pentru PC. Următorul pe listă este F64, cu reduceri consistente la unele modele de aparate foto DSLR. Mâine, 14 noiembrie, lanţul de magazine Altex aniversează 20 ani de existenţă, ce se anunţă a fi sărbătorit cum altfel decât prin reduceri de preţuri consistente.
Între timp, până la Black Friday 2012 nu ne rămâne decât să facem lista de cumpărături şi să pregătim card-ul de credit pentru avalanşa de promoţii irezistibile ce se întrezăresc la orizont.
Sursa : http://www.go4it.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu