miercuri, 3 octombrie 2012

Soluţie inedită a medicilor pentru a-i reda urechea unei paciente bolnave de cancer. GALERIE FOTO



Sherrie Walter spune nu se putea împăca deloc cu ideea că va avea o ureche artificială în locul celei tăiate din cauza cancerului, scrie NYDaily News, iar medicii de la spitalul John Hopkins din Baltimore au reuşit să îi creeze o nouă ureche din propriul ei ţesut. „Am implantat în antebraţul pacientei un cartilaj, pe care l-am lăsat să se dezvolte”, a declarat Patrick Byrne, medic chirurg.
Procedura la care va fi supusă femeia reprezintă una dintre cele mai mari reconstrucţii de ţesut făcută vreodată în Statele Unite ale Americi. Medicii au luat cartilaj din cutia toracica a femeii, l-au pus sub pielea antebraţului şi au aşteptat să crească. “La început, mi s-a părut puţin ciudată iniţiativa medicilor, dar, cu toate acestea, am decis să încerc. A fost sub braţul meu timp de patru luni. Credeam ca e ceva ştiinţifico-fantastic”, spune pacienta.
Sherrie Walter a aflat în 2010 că are un tip de cancer de piele care îi afecta şi urechea. Acest organ i-a fost îndepărtat complet, alături de alte ţesuturi ale craniului. Întregul proces al creşterii noului organ a durat 20 de luni. Implantul urechii naturale se va face peste o săptămână, mai scrie NY Daily News.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu