Într-o încercare de a monetiza mai mult popularul serviciu, Facebook a introdus astăzi reclamele în interfaţa site-ului, într-o formă mai agresivă decât de obicei.
Rezultatele sponsorizate sunt cea mai recentă mutare a gigantului în socializare pentru a genera un profit într-o perioadă destul de sumbră pentru companie, totul cu preţul supararii utilizatorilor. Deşi sunt îmbrăcate în haine de informaţii utile, în momentul în care începi să cauţi un prieten din listă şi vezi că eşti bombardat cu reclame mascate ca rezultate la respectiva căutare, cu siguranţă noţiunea de ajutor nu este prima care-ţi vine în minte, scrie playtech.ro.
Cum e de aşteptat, un click pe un link sponzorizat deschide pagina plătitorului de reclamă şi nu site-ul companiei sau serviciului respectiv, cum se întâmplă în Google de exemplu. În materialul de promovare al noii funcţii, trimis către companiile de marketing, este specificat că aceasta va permite brandurilor "să orienteze traficul către anumite pagini de Facebook, Tabs sau aplicaţii Canvas".
Dacă nu vă convine o reclamă strecurată printre rezultate, o puteţi dezactiva permanent printr-un click pe butonul x din colţul din dreapta sus. Problema este ca dacă aceasta pare a fi soluţia usoară, când aţi făcut click pe respectivul x veţi fi întâmpinat de un pop up pentru justifica alegerea făcută, precum cel din imaginea de mai jos. Deşi acest pop up demonstrează un interes şi pentru utilizatori nu doar pentru companii, personal mi se pare că este încă un pas în direcţia greşită.
Rezultatele sponsorizate sunt cea mai recentă mutare a gigantului în socializare pentru a genera un profit într-o perioadă destul de sumbră pentru companie, totul cu preţul supararii utilizatorilor. Deşi sunt îmbrăcate în haine de informaţii utile, în momentul în care începi să cauţi un prieten din listă şi vezi că eşti bombardat cu reclame mascate ca rezultate la respectiva căutare, cu siguranţă noţiunea de ajutor nu este prima care-ţi vine în minte, scrie playtech.ro.
Cum e de aşteptat, un click pe un link sponzorizat deschide pagina plătitorului de reclamă şi nu site-ul companiei sau serviciului respectiv, cum se întâmplă în Google de exemplu. În materialul de promovare al noii funcţii, trimis către companiile de marketing, este specificat că aceasta va permite brandurilor "să orienteze traficul către anumite pagini de Facebook, Tabs sau aplicaţii Canvas".
Dacă nu vă convine o reclamă strecurată printre rezultate, o puteţi dezactiva permanent printr-un click pe butonul x din colţul din dreapta sus. Problema este ca dacă aceasta pare a fi soluţia usoară, când aţi făcut click pe respectivul x veţi fi întâmpinat de un pop up pentru justifica alegerea făcută, precum cel din imaginea de mai jos. Deşi acest pop up demonstrează un interes şi pentru utilizatori nu doar pentru companii, personal mi se pare că este încă un pas în direcţia greşită.
Sursa: http://www.realitatea.net
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu