vineri, 7 decembrie 2012

VI.T ( Virtual Gear)


Descriere

Placandu-mi jocurile foarte mult, m-am gandit sa dezvolat putin mai mult ideea aceea de a intra intr-un mediu virtual. La momentul actual, din cate stiu eu, sunt deja dispozitive care iti copiaza miscarile gen Wii si asa mai departe (putem spune ca am adus lumea virtuala in lumea reala ), dar m-am gandit sa facem si invers. Sa ducem lumea reala in cea virtuala. Dispozitivul despre care vreau sa vorbesc este menit sa ne introduca intr-o lume virtuala facuta special pentru asta, adica acesta trebuie sa se conecteze cumva la simturile noastre, iar noi sa simtim ceea ce facem in acel joc. De exemplu, sa spunem ca am intrat in World Of Warcraft - cred ca toata lumea a auzit de el. Cum ar fi ca noi sa fim eroii aceia? Sa nu dam cu sabia dintr-un click, ci sa facem miscarea propriu-zisa si in jurul nostru sa nu vedem lumea reala, ci in totalitate pe cea virtuala. Sper ca am reusit sa transmit ce gandeam :) Daca nu, sunt bucuros sa explic mai in detaliu celor interesati.

Cum va schimba aceasta idee lumea de maine
Nu stiu cum va afecta lumea, dar sunt sigur ca va placea :)

Tehnologii folosite
biotechnology si programare cred

Timp de implementare
10+ ani

Cum va arata proiectul


Sursa : http://techschool.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu