Conceptul de editare foto si efecte speciale se combina intr-o noua campanie publicitara pentru un ziar din Africa de Sud, intitulat Cape Times.
Ca o parodie la autoportretele de pe Facebook, create cu o camera aflata la lungimea bratului, editorii de la Cape Times au apelat la o campanie neobisnuita pentru a-si promova ziarul. ,,Nu poti sa te apropii mai mult de atat de stiri. Afla totul despre ele.” – acestea au fost singurele cuvinte postate pe o serie de imagini memorabile ce au fost alterate intr-o maniera simpla si de efect. Celebrul sarut de la inceputul secolului trecut dintre un marinar si o domnisoara din Times Square fost facut sa para de parca a fost capturat cu un smartphone tinut in mana celui care se saruta. Acelasi principiu a fost aplicat pe imaginea popularului sarut din ziua nuntii dintre printul Harry si Kate Middleton.
Desi campania este foarte bine facuta si incorporeaza un vizibil accent ironic la adresa pasionatilor de astfel de cadre de pe Facebook, cel mai probabil va avea efectul de a creste popularitatea exact a acelor cadre pe care ,,le condamna”.
Sursa : http://playtech.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu