Cu toate ca in fata computerului, pentru cei mai multi dintre noi, Google este cel mai bun prieten, intrebarile pe care le punem de cele mai multe ori sunt simple. Aceasta simplitate este rezultatul obisnuintei noastre de a crea un tipar de informatii pe care le cerem de la Googleintr-o forma predefinitia.
Un studiu recent al celor de la Google si-a propus sa descopere lucrurile la care cei mai multi oameni, doresc sa stie raspunsul dar evita sa puna intrebarea pe Google Search. Intitulat Daily Information Needs, noul studiu va sta la baza unei noi directii pe care incearca sa mearga gigantul cu motorul sau de cautare si cu Google Now pe Android.
Pentru o experienta concludenta fiecare persoana implicata in studiu era contactat de 8 ori pe zi pe parcursul a 3 zile pentru a fi intrebat de lucrurile pe care isi doreste sa le stie in acel moment. Cum era si normal, cele mai multe raspunsuri au fost banalitati cotidiene. Cat de lunga este coada la alimentara, cine este actorul care vine spre tine pe strada sau, in momentul in care citesti o carte, care sunt legile fundamentale ale roboticii. O posibila interpretare a rezultatelor studiului a venit de la Jon Wiley – Lead user experience designer la Google Search.
,,Motorul perfect de cautare iti va oferi exact ce ai nevoie la momentul in care ai nevoie, de multe ori si fara sa intrebi.”
Avand in vedere sistemul centralizat de colectare a informatiilor din Google Now, acesta are toate sansele sa devina in relativ scurt timp motorul perfect de cautare. Chiar daca popularitatea sa implica faptul ca suntem utilizatori de smartphone sau tableta, presimt ca Google invata mai multe despre noi decat ne-am imaginat vreodata cu un efort minim din partea motorului de cautare. E cineva ingrijorat, sau luam acest studiu ca atare si maine am si uitat de el?
Sursa : http://playtech.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu