marți, 26 februarie 2013

Galaxy Grand – Dual SIM Samsung de 5 inci [Hands On]


Galaxy Grand este cel mai potent dual SIM din portofoliul Samsung si l-am intalnit astazi in standul producatorului coreean la MWC 2013. 
Dualsim Samsung-Galaxy-Grand
Cei care isi doresc un display mare (5 inci) si eventual un dual SIM apartinand unui brand ultra-cunoscut se pot orienta mai nou si catre Samsung Galaxy Grand. Am reusit sa testez la MWC acest phablet si pot spune ca mi-a lasat o impresie destul de buna, exceptand faptul ca nu am reusit sa rulez mai nimic online, asta mai mult ca sigur din cauza miilor de vizitatori care folosesc aceeasi conexiune Wi-Fi.
Samsung MWC 2013
Procesorul dual-core tactat la 1,2 GHz impreuna cu RAM-ul de 1GB, memoria interna de 8GB si suportul pentru carduri de pana la 64GB fac din Galaxy Grand un smartphone mid-range versatil care are toate sansele sa devina hit in vanzari mai ales daca va sosi pe piata din Romania la un pret acceptabil (in jurul a 1000-1200 de lei). Am apreciat si faptul ca Samsung a ales sa integreze functii software regasite pe flagship-urile sale: S Voice, Direct Call, AllShare Play, Smart Alert, Popup Play, Samsung Hubs si multitasking-ul prin ferestre multiple.

Sursa : http://playtech.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu