Windows 8 nu a avut nici pe departe o lansare lipsita de evenimente iar faptul ca jucatori precum Fujitsu se plang de performanta sa, sigur nu ajuta.
Microsoft si-a asumat un risc major in momentul in care si-a propus sa reinventeze Windows-ul si se pare ca nu toti sunt incantati de rezultate. Dupa ce o serie de zvonuri din interiorul Microsoft confirmau ca Windows 8 nu se vinde ca painea calda, jucatori importanti din industrie ajung sa dea vina tocmai pe noul sistem de operare pentru vanzarile slabe.
Avand in vedere ca la sfarsit de an cei mai multi fac inventarul, nu mica le-a fost surpriza celor de Fujitsu cand au vazut ca noile lor dispozitive cu Windows 8 nu s-au vandut cum ar fi trebuit. Insusi presedintele companiei, Masami Yamamoto a dat vina pe ,,cererea slaba pentru Windows 8” pentru a justifica vanzarile sub asteptari din 2012. Cu toate ca in urma cu cateva saptamani Microsoft dadea vine pe partenerii OEM pentru slaba adoptie a noului SO, acum ca s-a intors roata, Ballmer nu cred ca este fericit.
Pe de alta parte, cei de la Dell au spus la inceputul lunii ca cererea pentru Windows 8 a fost destul de mare. Cu toate acestea, pe sistemul nu iese fum fara foc, cu siguranta si Microsoft are o parte din vina. Ramane sa vedem daca in urmatoarele luni utilizatorii obisnuiti vor fi mai incantati elementele de interfata din noul Windows.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu