joi, 20 decembrie 2012

Peste 250 de români au contribuit la un joc video cu vânzări de aproape jumătate de miliard de euro în toamna aceasta


Assassins Creed 3, unul dintre cele mai importante jocuri video lansate în toamna aceasta, cu vânzări de aproape jumătate de miliard de euro până în prezent, a avut o contribuţie importantă şi de la biroul din Bucureşti al producătorului francez Ubisoft, afirmă directorul filialei, francezul Sebastien Delen, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.
Un număr de 50 de programatori de la divizia de dezvoltare şi peste 200 de persoane de la divizia de testare de la biroul Ubisoft din Bucureşti au contribuit la crearea jocului Assassins Creed 3, un efort estimat de Delen la circa 1 milion de euro.
Fondat în anul 1992, biroul din Bucureşti este cel mai important centru de teastare de jocuri al Ubisoft din lume, cu un personal care numără între 800 şi 1.000 de persoane, în funcţie de angajaţii angrenaţi în proiecte temporare.
Assassins Creed 3 este cel de-al cincilea titlu al francizei Assassins Creed lansate în luna noiembrie a anului 2007, care s-a vândut până acum în peste 40 de milioane de exemplare. Cel mai recent titlu s-a vândut în primele şase săptămâni în peste 7 milioane de exemplare. Preţul mediu al unui joc este de 60 de euro. Assassins Creed 3 a fost lansat la sfârşitul lunii octombrie - începutul lunii noiembrie pe platformele PlayStation 3, Xbox 360, Wii U şi Microsoft Windows.
Piaţa jocurilor video, o industrie care a depăşit la încasări segmentul filmelor, a fost dominată însă toamna aceasta de titlul Call of Duty: Black Ops II, cea mai recentă versiune a jocului video produs de Activision Blizzard, care a ajuns la vânzări de 1 miliard de dolari în 15 zile de la lansare, mai repede decât Avatar, deţinătorul recordului de încasări pentru filmele de ficţiune.

Sursa : http://www.zf.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu