marți, 21 august 2012

Bancuri

Astazi voi posta cateva bancuri si glume ca sa mai destindem atmosfera si sa mai facem romanii sa rada si sa uite de toate problemele politice.

  • Profesorul se straduieste sa lamureasca elevilor proverbul"Drumul cel mai scurt e si cel mai bun".
    -Tata zice ca nu-i asa ! spune un elev.
    -Zau? Si ce meserie are tatal tau?
    -Sofer de taxi.


  • Doi scotieni intr-un cort:
    -John dormi ?
    -Nu.Ce vrei?
    -Da-mi 50 de penny.
    -Dorm, dorm......


  • Intrebare la Radio Erevan:
    -Exista puntul G si ce este ?
    -Nu stim daca exista , dar stim ca este recomandabil sa-l cauti.


  • -Si ce probe aveti ca inculpatul era beat cand l-ati oprit si i-ati cerut permisul de conducere?
    -Pai, domnule judecator, s-a aplecat si a incercat sa faca sul linia alba continua din mijlocul strazii.


  • Intr-un minister:
    -Sa stii ca noul ministru devine, din zi in zi , mai prietenos.
    -De unde stii?
    -De cateva zile a inceput si el sa caste la sedinte la fel ca noi.


  • -Azi n-am pescuit nimic!
    -Stiam,draga,ai uitat banii acasa?


  • In mijlocul apei unui lac,o femeie se ineaca.Un barbat, pe mal, incepe sa strige dupa ajutor. Un pescar aflat in apropiere vine in goana si-l intreaba ce sa intamplat.
    Barbatul ii spune:
    -Omule bun, iti dau 100 de euro, numai s-o salvezi pe nevasta-mea , ca se ineaca!
    Pescarul accepta , se arunca in apa si scoate femeia teafara pe mal.
    -Acum da-mi suta de euro , spune pescarul.
    -Pai cum sa-ti spun , am crezut ca-i nevasta-mea , dar m-am inselat , iar tu ai salvat-o pe .....soacra-mea!
    -Asta mi-e norocul , spuse pescarul scotand portofelul.
    Spune-mi cat naiba iti datorez....


  •  Bill Gates e judecat pentru bigamie.El spune:
    -Daca traiesti cu doua femei nu inseamna bigamie , ci multitasking..


  •  De ce numai 10% din creierul uman contine cod executabil?
    -S-a descoperit ca restu sunt comentarii.


  •  Culmea mistoului : sa intrebi un mecanic negru daca lucreaza.....la negru.


  •  Culmea zgarceniei: in testament sa-ti lasi toata averea tie insuti.


  •  Culmea urateniei unui copil : sa i se lege un os la gat, macar cainele sa se joace cu el. 

Un comentariu: